Monday, March 11, 2013

Meigikunstnikuna Ideaalkosmeetikas ja fotosessioonid

Hei Hei!

Minu esimene nädalavahetus Lõunakeskuse Ideaalkosmeetikas on möödas. Neile, kes veel ei tea, siis olen seal veel 2 reedet ja laupäeva meigikunstnikuna. See nädalavaehtus oli väga vahva, muidugi jalad pole harjunud selle seismisega :D Tutvustasin L'oreali tooteid ja tegin meiki. Pean ikkagi täheldama, et Eesti naised on väga häbelikud. Ise pöördus minu poole ainult paar inimest. Paljudele läksin ise juurde, kui nad uudistasid L'oreali toodete juures ning pakkusin võimalust, et võin tooteid soovitada ning neile näole proovida. Siis olid küll inimesed huvitatud. Esimene päev olin ka ise natuke aram, kuid teisel päeval müüsin juba päris mitmeid asju :)

Reedel tegin meiki ja soengu Marisele, kes võitis Kairi ja minu poolt sessiooni ja meigi. Pildid Kairi Naha tehtud (link tema lehele). Siit pilt:




Tegin Marisele vertikaalse silmameigi lillades ja roosades toonides. Põhjaks kasutasin oma firma maaletoodud mineraalpuudrit Blondie (link tootele). Lilylolo baaspuudrid teevad tõesti imet - katavad kõik naha vead super hästi ja jätavad nii loomuliku mulje. Tumedama välisnurga alla panin pruuni pliiatsit, mille hajutasin ning selle peale ploomikarva lillaka tooni. Seejärel katsin ülejäänud liikuva lau supra värvi roosaga ning lauvärviga. Loomulikult lainer ning selleks, et silmale sellist teravust tuua pildi peal, on lahe, kui on limaskest musta pliiatsiga tehtud. Selleks, et pliiats liiga kiirelt alumiselt limaskestalt ei kuluks, tuleb kindlasti värvida ka ülemise lau limaskest, vaadates seejuures ise silmadega alla. See on muidugi üks ebameeldivamaid protsesse üldse, aga ma olen ise juba suutnud sellega harjuda :) Huuled värvisin ainult huulepliiatsiga ning selle peale panin LilyLolo huuleläike Scandalips, mis on üks mu lemmikuid jälle :) (link tootele). 


Tegin Marise kaunitesse pikkadesse juustesse suuremad lokid ja tupeerisin veidi, siit parem pilt soengust :


Täna hommikul kirjutas mulle klassiõde Kaidi, et tema tuttav tütarlaps Sandra soovib meiki, et teha passipilte. Panin aja ning mõtlesin teha tagasihoidlikuma meigi. Kokku sai lepitud ka Kairiga, et teeme algul passipildid ja siis mõned niisama pildid. Välja tulid super ilusad, kohe näete. Põhja tegin LilyLolo baaspuudriga Barely Buff (link tootele). Modelleerisin nägu,  see toob nii  ilusti välja põsesarnad ning teeb ninale ilusad varjud :) Ma olen alati nii sillas oma töödest, et võin neid lõpmatult analüüsida ja vaadata :D Igaljuhul meik sai tehtud jällegi vertikaalne mattide toonidega. Viimasel ajal on vertikaalne meik mu lemmik millegipärast, varem oli horisontaalne :) Teen varsti siia õpetuse ka enda peal vertikaalsest, ma luban ;). Limaskestad tegin valge pliiatsiga, et silma suurendada ja lõpptulemus oli jälle nii nii nii ilus :) Huultel kasutasin muide oma lemmikut huulepulka LilyLolo'lt Intense Crush  (link tootele). See huulepulk on üliniisutav ja pehme, ilusa tooniga, kuid samas nii naturaalne - just perfect!
Loodan, et te ei pahanda, et lisan lingid ka toodete juurde, siis saate kohe vaadata, millega tegemist :) Siit aga Sandra, pildid Kairi tehtud :)



Igaljuhul ilusat algavat nädalat teile ja edu kõigis ettevõtmistes :) Muide praegu on kuu loomine, soovitatakse oma soovid paberile kirjutada, siis lähevad täide;)

Muide tegin ka uue kampaania facebookis, kus võib võita meigi ja kosmeetikat :) Vajuta siia

Päikest!
Lenneli


No comments:

Post a Comment