Thursday, March 7, 2013

L'oreal ja Maybelline ning 2013. a meigitrendid

Hei, hei!

Kuigi olen paadunud mineraalkosmeetika fänn, siis tänases blogis keskendun uutele huvitavatele L'oreali ja Maybelline'i toodetele ja trendidele, mis praegu ilumaailmas on. 
Eile käisin Tallinnas L'oreal ja Maybelline tootekoolitusel. Mul on kõigile hea uudis - olen järgnevad 3 reedet ja laupäeva Tartu Lõunakeskuse Ideaal Kosmeetikas tasuta nõu jagamas L'oreali ja Maybelline toodete kohta. Muidugi saab nõu ka meikimise osas. Reedeti olen kohal 16 - 19 ja laupäeviti 13 - 16. 
Sellel nädalavahetusel on luubi all L'oreali tooted, järgmisel kahel Maybelline omad :) 
Nii, et tulge uudistama.

Mis mulle siis koolitusel kõige rohkem meelde jäi ja meeldis?! 


Kindlasti on üks ülilahe asi, mis on mõlemal firmal toodete hulgas - ülipeenikese vildist otsaga lainer. Panen mõned pildid ka üles, loodan, et firma esindajad ei pahanda :) Maybelline'l nimega Master Precise ja L'orealil Super Liner Perfect Slim






Selle laineriga annab teha väga peenikest joont ning ta kuivab ka üsna kiiresti :) Samuti on hästi püsiv. 


Muide praegu on laineri joon väga moes. Mitte ainult konkreetne laineriga tõmmatud joon, vaid ka hajutatud pliiatsiga tõmmatud jooned. L'oreal'i ja tervet maailma on vallutanud liblikatiiva-looki vaimustus. See tähendab, et meik peaks silma välisnurgast liikuma ülespoole, oluline on, et silma välisnurga ripsmed tunduksid eriti pikad.  Siinkohal tahaksingi tutvustada L'oreali uut ripsmetušši, mis peaks ripsmetele andma liblikatiiva efekt - False Lash Wings. Mulle tundus see toode väga eriline ja huvitav, kindlasti proovin järgi :) 

Liblikatiiva-efekti kohta saad rohkem lugeda siit Buduaari artiklist ja siit L'oreali facebooki lehelt

Üks minu vaieldamatu lemmik-meik on muide tugev lainerijoon ja punased huuled. H uulevärvides on moes ka roosakad fuksiatoonid. Üks pilt minust minu lemmikmeigiga :D




Liblika-looki oluline komponent on veel laineri või pliiatsi joon. Oma lemmiklainerist ma juba kirjutasin, nüüd siis ka pliiatsitest. Valikuson mitmeid erinevaid tooteid. Suitsusilma tegemiseks ja hajutatud pliiatsijoone tegemiseks sobivad hästi Maybelline'i Master Smoky paksem pliiats ja L'oreali Color Riche Le Smoky peenem pliiats. Mõlemal on teises otsas head švammid hajutamiseks. L'oreali pliiats on super hea algajale lainerijoone tegijale, švammiga saab harjutada ebaühtlase joone ning teha parandusi. Ärge unustage, et need pliiatsid tuleb katta pärast lau peale kandmist lauvärviga. Pliiats on väga pehme ja sulab kiirelt ning määrib, kui seda lauvärviga ei kaeta. Siit aga pildid:






















Need, kes on juba laineriga sina-peal võivad kasutada veekindlaid ja kauapüsivaid uusi pliiatseid, samuti mõlema firma tootevalikus olemas. Pliiatsid on mõnusa kreemja tekstuuriga ja neid on võimalik ka hajutada, kuid nad kuivavad ülikiirelt. Samas püsivus on ülihea, proovisin ise järgi. Neid võib kasutada ka limaskestale. Muide L'oreali omadest oli sinine toon ülilahe :)
Maybellinelt Master Drama                                                                        L'orealilt Super Liner Silkissme






Maybelline'l oli veel paar lahedat toodet, mida tahaks tutvustada. Üks on Rocket ripsmetušš, mida ma ise kahjuks ei proovinud, kuid hari tundus küll mõnus. Mina ise olen muidugi täielik kummiharjade fänn, mulle tundub, et need eraldavad ripsmeid paremini, kui tavalised harjad. Rocketil on samuti kummihari ning uus geeljas koostis, mis ei lase ripsmetel tükki minna. Lubadus on, et ripsmetušši võib kanda üksteise peale kuni 8 kihti. Võibolla tõesti... Siiani olen ise muidugi rohkem L'oreali ripsmetuššidest lugu pidanud ja Telescopic on üks mu lemmikutest :) Aga Rocket näeb välja selline: 

Teine ülilahe toode Maybellinelt on Color Tatoo 24h





Lauvärvid on kreemja koostisega ja väga mõnusad. Ma ei uskunud alguses, et need on suuremad asjad, kuid ma pidin õnneks pettuma. Värvid olid hästi intensiivsed ja püsivus oli väga hea. Lisaks saab teda hajutada, kuigi ta kuivab üsna kiirelt. Seda saab kasutada ka lainerina kui peenikese pintsliga peale kanda. Tavalist lauvärvi enam selle peale kandma ei pea. 

Viimane lemmik, mis mul koolitusel oli puudutab huuli. Noorem põlvkond ei armasta enam huuli huulepulgaga värvida. Huuleläige aga on liiga kleepuv ja ebamugav. Eelistatakse hügieenilist huulepulka. L'oreal on tulnud välja tootega, mis on hügieenilise huulepulga sarnane, hästi pehme ja niisutav (proovisin ise järgi), kuid millel on ka õrn toon. Muuseas, väga ilusad toonid olid :) Toote nimi on Rouge Caresse 
Need on siis minu lemmikumad tooted, mis silma jäid. Muidugi infot oli palju ja saime katsetada ka mõningaid tooteid, mida pole veel poelettidele jõudnud, kuid ma ei tea, kas tohin neist rääkida :P

Vot sellised olid minu uudised. Ootan siis kõiki külla Ideaal-kosmeetikasse :)

Päikest ja head harjutamist!

Lenneli


No comments:

Post a Comment