Wednesday, October 3, 2012

Minust ja minu huvist jumestuse vastu

Tere kallid lugejad!

Alustasin täna oma blogiga, et tutvustada teile tulevikus natuke meigimaailma ja enda töid ja tegemisi.


Kes ma ise olen? Olen hetkel 25 aastane neiu ja paiknen Tartus :) Olen lõpetanud Tartu Ülikooli sotsiaaltöö ja sotsiaalpoliitika erialal bakalaureuseõppe ning hetkel sama eriala magistrit lõpetamas. Minu tegelik kirg aga siin elus on juba niikaua, kui ma mäletan meikimine ja kosmeetika. Seega otsustasin lõpuks ometi minna meigikoolitusele. 


Käisin jumestuse algajate koolitusel Lana Vallo meigistuudios. Olin koolitusega väga rahul. Lana ja Ksenia ning Ilona on väga toredad ja oskavad väga hästi oma teadmisi edasi anda. Koolitusel õppisin peamisi jumestamise tehnikaid - põhja tegemist erinevate kosmeetikatoodetega (tavaline kosmeetika ja mineraalne kosmeetika), modelleerimist, lihtsat klassikalist päevameiki, vertikaalset, horisontaalset, suitsusilma (tavalist ja terava välisnurgaga), suitsusilma avatud välisnurgaga ja palju muud. Ma olen koolituse ja uute teadmistega väga rahul, lausa õnnelik nende üle. Plaanin minna ka oktoobri lõpus ja novembri algul edasijõudnute koolitusele. Lisan mõned pildid koolitusel tehtud töödest (loodan, et mu modellid ei pahanda ja kui pahandavad, siis ma luban, et võtan maha pildid :)) 


Need pildid on horisontaalsest silmameigist, tehtud ka õrnalt näo modelleerimist. Kasutatud on mineraalset põhja (Jane Irdale) ja tutikestega kunstripsmeid.




Järgnevatel piltidel tegin klassikalise suitsusilma lillade toonidega, et tuua esile rohekaid silmi. Põhi on jällegi tehtud mineraalne, nägu õrnalt modelleeritud. Kasutatud ka ribaripsmeid.  Muide selle meigiga sain kõige kiiremini hakkama koolitusel. Aaa ja siia juurde tahan veel seda öelda, et kuigi fotol see meik ei näi nii tume, siis päriselus oli ta üsna tume ning sellise meigi juurde ei tasu väga erksat huult teha. Ei ole mõtet kõigega korraga liialdada, vaid valida 1 komponent, mida rõhutada, kui silmad on tumedad ja pilkupüüdvad, siis huul tagasihoidlikum ja vastupidi. Peale neid pilte tulevad kohe ka pildid vastupidisest variandist :)




Nendel piltidel olen teinud siis tagasihoidlikuma silmameigi, kuid erksad huuled. Tulemus on väga hea, onju?! Põhja tegemiseks kasutasin jällegi mineraalset kosmeetikat ning sellel pildil on juba kasutatud natukene tugevamat näo modelleerimist. Kasutatud on ka jällegi ribaripsmeid. 




Ja nüüd siis pildid ühest kõige keerulisemast meigist - suitsusilm avatud välisnurga, kasutatud ka glitterit ning kivikesi, ribaripsmeid. Sellist meiki võib teha ka õhtumeigiks, kuid rohkem kasutatakse lavameigina kuna teeb silmad hästi suureks. Kuna modellil olid pruunid silmad, siis kasutasin värvidena oranzikat ja halli. Oranzi peaks rõhutama pruuni silma, aga värviringist saan kirjutada teile tulevikus.







Kahjuks pole mul veel pilte terava nurgaga suitsusilmast ning lõputööst, mida tegin pildi järgi, mille Lana valis minu ideedekataloogist. Ideedekataloogi tegin kiirköitja vahele, kuhu lõikasin pilte ajakirjadest, kus on ilusat või huvitavat meiki peal. Hetkel on mul kataloogis 31 kahepoolset lehte koos suuremate ja väiksemate piltidega. Aga, kui saan pildid, millest enne kirjutasin, siis kindlasti panen üles. Samuti püüan teha nii palju kui võimalik meiki tuttavatele ning jällegi postidada need teile vaatamiseks. 

Jumestamise töö ja kosmeetikaga tegelemine - see on minu eluunistus. Kuigi olen õppinud hoopis teist eriala ja töötanud teisel erialal, siis tegelikult on jumestus mu hobi ja kirg. Ja mis oleks veel parem, kui saaks ühendada töö ja hobi ning lemmiktegevuse. Hetkel ma jumestamise eest raha ei võta, harjutan lihtsalt tuttavate peal kätt. Olen jõudnud soetada endale ka päris palju meigiasju ning ostan neid ikka jälle juurde. Alloleval pildil on minu meigikogu nädal tagasi, nüüdseks on seal juba mõned asjad juures. 


Siinkohal ma hetkel lõpetan. Püüan blogisse kirjutada nii palju, kui aega on. Kindlasti arutluse alla tulevad teemad: mineraalkosmeetika ja tavakosmeetika; värvid ja värviring; pildid tehtud meikidest; nipid meigi tegemiseks; minu tegemised jne.

Seniks aga päikest kõigile ;)



7 comments:

  1. Mind huvitab, et mis pintslikomplekt pildil on?

    Kindlasti soovin edu tegemistes ja loodan, et blogid aktiivselt :)

    ReplyDelete
  2. Mind ka huvitab, et mis firma pintslid sul on, kust ostsid, palju maksid jne.

    Jõudu ja edu!

    ReplyDelete
  3. Tänud heade sõnade eest. Praegused pintslid maksid 90 midagi euri, ostsin mustika keskusest Tallinnas. Tahan osta aga lähiajal Lana Vallo käest Pupa meigipintslite komplekti ja siis kahest komplektist kokku panna :)

    ReplyDelete
  4. Mis sellest komplektist siis puudu on, päris lai valik pintsleid näib olema? Ja miks just Pupa?

    ReplyDelete
  5. Mõned olulised pintslid on puudu jah (nt kulmupintsel jne) kuigi algul öeldi, et need pintslid on naturaalkarvadest, siis tundub, et ei ole. Samuti ajavad nad karvu, ühesõnaga ei ole väga kvaliteetsed. Pupa selepärast, et õppides Lana Vallo meigistuudios, kasutasin praktiseerides neid pintsleid ja olid väga hea. Ei julge enam nii osta pintsleid, kui neid proovinud pole :)

    ReplyDelete