Friday, November 22, 2013

Vahepeal...

Tere kallid lugejad! 

Minu vabandused, et jälle kaua pole kirjutanud, elutempo oli kiire ja suvel palju tegemist :) Vahepeal on nii palju asju olnud, et ei teagi, kust alustada. 


Koolitus


Minu jaoks kõige tähtsam sündmus oli Irina Abõzova koolitus Eesti Meigikunstnike ühenduses. Irina Abõzova on maailmakuulus jumestuskunstnik, kellel on esindused Venemaal ja Milaanos. Ise käib ta ringi üle maailma ja teeb meike ja soenguid väga suurtel üritustel. Algul kartsin väga seda koolitust, sest olen tema kohta igasugu jutte kuulnud, et ta on kuri ja karjub jne. Algul oli ta üsna tagasihoidlik, aga no pärast ikka juhtus, et ta ühel hetkel naeris ja teisel hetkel karjus :P Õnneks mul läks kõik üsna hästi ja eriti palju pahandada ei saanud :D Aga teadmised, mille sain on väga väärtuslikud. Kasutan neid praegu palju oma töös. Fotosid tehtud töödest saate näha siit. Lisan pildi ka endast koos tunnistuse, lihtsalt tunnistuse ja õpetajaga.






Angel Beauty Meigistuudio

Veel üks väga tähtis sündmus oli minu minu oma meigistuudio avamine :) Otsisin ruume juba töök aega ja lõpuks leidsin 30m2 ilusa ja hubase ruumi Vaksali 17a majas. Ostsin vajaliku tehnika ja mööbli ning 12. novembril oli Angel Beauty Meigistuudio avamine. 


Praeguseks on minu armsas stuudios omale koha sisse seadnud ka juuksur Kats (Katsi-Patsid) ja ripsmetehnik Birgit (Sinu ilu jaoks). Tulge külla!


Vabank Couture by Oksana Tandit moeshow

23. augustil tegin meiki Oksana Tanditi moeshowl Vabank Couture. Oli väga kiire, kuid tulemus super :) Pilte saate näha siit.


Enne ja Pärast Liina

Sügisel käisime Kairi Nahaga (tema leht) Pärnus, kus pildistasime Enne ja Pärast fotosessiooni Liinaga. Tegin talle nii meigi kui ka soengu. Pildid allpool.









Marianni pulm 

Septembris käisin Mariannile pulmameiki tegemas. Foto: Margus Muts


Kadri

Tegin meigi ja soengu ka Kadrile, pildid Kairi Naha, Ehted: Ehtefetish.




Kristeli projekt

Just hiljuti tegin meiki Reedale, keda pildistas Kristel Vask (tema leht)

Kaelaehe: Poolvääriskivi tsitriin kombineeritud klaaspärlite, swarovskite, helmeste ja ketiga. Autor: Kristel Vask 




Lisaks oli veel palju toredaid ja ilusaid pildistamisi, mille kõigi pilte saate vaadata minu Facebooki lehelt

Praegu aga päikest kõigile!

Lenneli



No comments:

Post a Comment