Wednesday, November 21, 2012

Koolituse lõpp ja pildistamine

Tere kallid lugejad!

Nüüd on mul läbitud edasijõudnute profimeigikoolitus Lana Vallo meigikoolis. See oli väga huvitav ja sain väga palju uusi teadmisi. Praegu võin ma ennast uhkusega nimetada nii: Beauty and fashion makeup artist. Ülehomme lähen ka 5-päevasele soengukoolitusele.

Varsti peaksin kätte saama ka oma koolituse lõpumeigi pildi. Siin aga avangarde makeup pildid. Kasutatud supravärve. 





Vahepeal sain kätte veel ühe pildi fotomeigist:


Olen teinud veel mõned fotomeigid, kuid kirjutan tänastest sündmustest. Viimase nädala jooksul olen iga päev mõelnud sellele, et tahaks saada tuttavaks mõne fotograafiga, kes teeks meigist ilusaid pilte. Seejuures mõtlesin, et enamasti inimesed soovivad fotole tagasihoidlikku meiki, kuid see ei näita minu tõelisi oskusi ja fantaasiat. Soovisin, et saaksin teha head pildid mõne huvitavama meigiga. Täna juhtus nii, et minu väga hea sõbranna helistas hommikul ja ütles, et fotograaf Kairi Naha ( tema lehe leiab siia klikkides ) otsis modelli ning valis välja minu sõbranna. Sõbranna soovis, et ma talle teeksin meiki ning mul oli täpselt vaba aega. Fotograaf soovitas, et kuna ilm on sombune võiksid riided ja meik olla värvilised. Mina ise mõtlesin endamisi, super, mulle sobib :) Tegin talle meigi ning läksin pildistamisele kaasa. Fotograaf oli tõesti tasemel ja pildid on üliilusad. Võimalik, et saame Kairiga koostööd ka tulevikus teha. Kõik see oli lihtsalt super minu jaoks. Lisan nüüd mõned pildid meigist ja meie tänasest päevast. Modelliks on Liina Rohi. 

Meigis tegin väga korraliku põhja ja modelleerisin tugevalt nägu. Silmadele tegin kõigepealt supravärvidega kaetud alad, et tuua välja intensiivsust. Ainult lauvärvidega sellist effekti saavutada pole võimalik. Seejärel hajutasin supravärvid üksteise kõrval ning katsin lauvärvidega. Supravärv on selline salvipõhjaline ning kindlasti peab selle katma lauvärviga. Huultele tegin naturaalse pliiatsiga piirid ning katsin läikega. Tulemus oli super. Vaadake ise :)











Lõpetuseks tahaksin öelda, et uskuge ja unistage ning te võite ühel päeval avastada, et teie unistused on saanud teoks :) Tänan kõiki oma lähedasi toetuse eest!

Päikest ja unistuste täitumist!



1 comment:

  1. Super kallis Lenneli! Sa oled lihtsalt Super pole lihtsalt sõnu!

    ReplyDelete